Friday, November 28, 2008

air naik lagi



cuba kowang tengok gamba nie betol-betol...nampak tak air yang dah hampir nak naik atas jalan?. huh..picx nie aku amik masa aku ondaway balik dari genting hari tu 26hb november. lokasinya dalam kawasan pahang yang berhampiran dengan Temerloh. kan sekarang ni musim hujan, kowang pon sure mengalami situasi hujan ta berhenti. kadang2 malam,and mayB jugak kadang2 mendung je 1 hari.. aku risau sangat bile dah hujung tahun nie, bukan apa.. sebabnya takot jalan putus and aku tak lepas nak pulang ke Melaka. banyak jalan yang tak boleh lalu sekitar segamat, johor @ Negeri Sembilan.... huh.. mayB sekarang ta heboh lagi and air tak naik lagi, tapi aku risau dalam pertengahan bulan Disember nanti sebab masa tu la nak kena balik untuk mendaftarkan didi di kampus.

7 comments:

JOWO said...

satu saja penyelesaiannya..
balik awal.
;)

tirumacam[annyss] said...

hahahah =) kite dftar sfter krismas kan =)

hans said...

naik kapal terbang
yeah
bila lagi nak naik kalau bukan skrg
huhu

tirumacam[annyss] said...

nnt ku try wat muke ta malu angkat bakul mandi kat airport =)

John Micheal Takie Lewis said...

kesimpulan tambahan : cuti sem smpai air turun. haha

yoNg yoYu said...

beli speeboat

Pikato ezorA said...

xpe..
klu sume dak uitm berdoa air twon bln ni, insyaAllah Tuhan kabulkan..
tp klu doa kesimpulan taqi n termakbuk, lg syiok! :P